Tuesday, June 29, 2010

Kuidas rullida taidetud viinamarja lehti

Eelmises postituses jagasin riisiga taidetud viinamarjade lehtede retsepti. Siis seekord lisan sellele lisa video abil. Seal naidatakse kuidas viinamarja lehti kokku rullida. On olemas kull teisi viise ka, kuid mulle opetati selliselt.



Selles videos nimetatakse viinamarja lehti Sarma. Kuid veelgi populaarsem nimi on Dolma. Viimane peaks minu teada olema kull kulma suupistena tuntud kreeka eelroog voi naputoit. Lisaks minu poolt antud retseptile,  on olemas taimetoitlastele moeldud retsepte, liha vabad siis. 

2 comments:

enetimm said...

Paistab hästi põnev retsept olevat. Mõtlesin selle peale juba enne.
Mul siin akna taga viinamarjalehti küllaga, arvasin esialgu. Aga paistab, et neid peab enne marineerima. Kas keegi kunagi ka värskest peast neid kasutab?

Siiri said...

tegelikult kasutatakse ikka oma aias kasvavaid lehti. Neid keedetakse veidi, aga ma ei tea tapselt kas soola ja aadikaga voi millegi muuga. Siin ma motlen, et eestlased voiksid akki proovida sostra lehtedega ja teha uue rahvusroa :D.