Monday, June 21, 2010

7 supertoitu



Leidsin sellised 7 supertoitu, mis peaksid olema lapse menuus. Supertoidud on toidud, mis on tais tervislikke toitaineid ja milledel on laiaulatuslik kasu lapse tervisele. Artikli juures on siiski ara oeldud, et kui isegi ainult uks neist kasulikest toitudest lapse kohtu tee leiab, siis oled teinud hea alguse tervisliku soomise suunas, mis kestab labi terve eluaea. Need kasulikud toidud on siis:
  1. Avokaado- Aitab alandada kolesterooli, stabiliseerida veresuhkru taset ja see on tais E-vitamiini.
  2. Mustikad- aitavad alandada kolesterooli, teritavad mälu ja aitavad võidelda teatud vähkkasvajate vastu.
  3. Kaerahelbed- Hoiab veresuhkru stabiilsena, annab taiskohu tunde pikaks ajaks ning aitab kehal vabaneda halvast kolesteroolist.
  4. Lohekala- Sisaldab Omega-3, mis võib alandada südamehaigustesse haigestumise riski. Need toitained võivad samuti aidata parandada meeleolu ja vältida mälukaotus. 
  5. Spinat - Suureparane raua, kaltsiumi ja foolhappe allikas. Sisaldab samuti A ja C vitamiine, mis on suureparased kasvavatele luudele ja ajule.
  6. Jamms (maguskartul)- Tais vitamiine B, C ja E, lisaks kaltsiumit, kaaliumi ja rauda. On ka rikas keeruliste süsivesikute ja kiudainete poolest, mis aitab kaasa korralikule seedimisele. 
  7. Jogurt - Rikas valkude ja kaltsiumi poolest. Aitab hoida luud ja hambad tugevad. Voitleb halbade bakterite vastu sooles ja aitab kaasa seedimisele.


Allikas

Seda nimekirja vaadates pean utlema, et minu lapsed on paris tublid. Ainuke asi mida meie sellest nimekirjast ei soo, on avokaado. Kuid seda kull rohkem minu parast, sest mina seda ei soo ja koju ei osta. Aga eks puuan ennast muuta ja avokaado kuidagi oma toidulauale panna. Kuid ulejaanud 5 on mul pidevalt kodus olemas (sain isegi pilti teha :) ) ja kuigi mul lohekala just kodus pole, on teised kalad ikka kodus olemas.

2 comments:

Alice said...

Room avastada et meie lapse peaaegu igapaevases menyys on ka koik need toidud taitsa olemas. Avokaado on minu suur lemmik samas ei suuda ma yldse Pete lemmikut spinatit syya.

Võlusaared said...

Meie lastele ka meeldivad need - monikord! Siis soovad kogu aeg, parast mitte enam. Ja nii elu on!