Monday, August 10, 2009

TORONTO ILM

Pilt CTV

Lopuks on kohale joudnud toeline Toronto suvi. Hasti kuum, niiske ja sudune. Eile sadas kovasti vihma, muristas ja tormas ning temperatuur koos ohuniiskusega 41 kraadi kell 9 ohtul. Ohtul algas ka hasti suur aikesetorm, mis kestis ikka paris paar tundi ja siis varahommikul moodus vist jargmine aikesetorm, sest ma kuulsin oosel ka muristamist. Mis seekord hasti huvitav oli, et valkumine kestis hasti kaua, lausa paar tundi jarjest. Taevas muutkui helendas ja helendas. Mulle tegelikult meeldib valkumist vaadata ja sellistel kordadel igatsen ma taga meie 17 korruse linnakorterit, kust avanes suureparane vaade peaaegu, et tervele linnale. Pilt ongi tehtud Toronto kesklinnast (pilt ei ole kull minu oma).

Igatahes tegi torm kullalt palju kahjustusi, kuid onneks mitte minu kandis.

Tana parastlounat lubab jalle aiksevihma.


Meil on siin kohalik uudistekanal, mis naitab 24 tundi oopaevas ilma, uudiseid, liiklust, ariuudiseid jne. Paris sageli olen puudnud sealse ilma ennustuse pohjal paevaplaane teha. Kui lubab vihma, siis midagi tubast uritust ja kui paikseline siis ikka oues. Kuid millegi parast see suvi on lubanud palju vihma, mida pole tegelikult sadanud. Vahemalt mitte siin. Nuud pean lihtsalt vahem usaldama seda ilmateadet.
P.S. Hiljem leidsin veel sellise fakti, et Toronto CN tornist 50 km raadiuses loi valku 4900 korda selle tormi ajal.

No comments: