Monday, August 10, 2009

BANAANI JOHVIKA MUFFINID

Ma armastan muffineid. Ja ma kupsetan neid vahemalt korra nadalas. Tavaliselt teen ma banaani muffineid. Kohvikus kaies aga ostan alati johvika omasid.
Seekord otsustasin teha aga tavalisi banaani muffineid ja lihtsalt lisada johvikad juurde.

Kuna ma ei olnud kindel, et poiss soob johvikaid, siis tegin paar tukki ilma. Lisasin uhele isegi varvilist suhkrut peale, sest see on jalle poja lemmikuks. Tulemuseks tuli kolm erinevat muffinit uhest ahjust.


RETSEPT on siin:

1 1/2 tassi jahu
1 tl soodat
1 tl kupsetuspulbrit
1/2 tl soola
3 sodiks purustatud banaani
3/4 tassi suhkrut
2 klopitud muna
1/3 tassi sulatatud void
1 tass johvikaid
  1. Soojenda ahi 200 C. Maari muffinivormid rasvainega (voi kasuta pabervorme).
  2. Sega kokku jahu kergitusainetega. Teises kausis sega suhkur voi ja munadega. Lisa banaanid. Nuud sega banaanisegu jahuseguga. Lopuks lisa johvikad ja sega ettevaatlikult moned korrad.
  3. Pane tainas vormidesse ja kupseta umbes 15 minutit. (kontrolli igaksjuhuks veidi varem)
  4. Parast ahjust valja votmist lase umbes 10 minutit jahtuda ja siis tosta muffinid vormidest valja.

Kui tahad teha nagu mina, kolm erinevat sorti, siis enne kui lisad johvikad, taida taignaga nii mitu vormi kui soovid ilma johvikatega. Seejarel lisa taignale johvikad. Voi kui sa ei ole johvika armastaja, siis jata need hoopis retseptist valja.

HEAD ISU!!!!

No comments: