Thursday, August 13, 2009

Philippa Gregory



Raamatutest veel. Ma olen oma lemmik kirjanike hulka lisanud Philippa Gregory. Tema kuulsaim raamat on The Other Boleyn Girl, millest on filmgi tehtud. Esimene raamat mida mina lugesin, oli The Boleyn Inheritance. See raagib kuningas Henry VIII ja tema uuest kolmandast naisest ning oukonnast inglise kuningakojas. Hasti haaravalt kirjutatud raamat.



Just hiljuti lugesin sama autori jargmist raamatut The Other Queen. See oli raamat, mis raakis kuninganna Elisabethist voi oigemini teisest kuningannast Mary of Scotland. Ja selles raamatus on kolmaski tugev naistegelane Bess of Hardwick.


Nuud olen alustamas Philippa Gregory kolmanda raamatuga The Constant Princess.

Koikidele, kes on huvitatud ajaloo taustaga fictionitest, on Phillipa Gregory uks parimatest.

1 comment:

Alice said...

Mulle meeldivad ka ta raamatud. Olen nad koik labi lugenud, ka need mis ei ole Henry VIII ajast.