Wednesday, August 12, 2009

A Thousand Splendid Suns



Viimasel ajal olen rohkem lugema hakanud. Tavaliselt votan endale lugemist raamatukogust uute ja populaarsete raamatute riiulist. Kuid seal olevat valikut saab koju votta ainult 7 paevaks. Kuid ega mul selle vastu midagi ei ole. Veidi vahem und ja kodutoid saab kull sellele vaatamata tehtud.


Raamatu nimi mida tahan siin mainida on A Thousand Splendid Suns. Autoriks Khaled Hosseini. See on lugu Afganistaanist viimase 30 aasta sundmuste pohjal naise elu pilgu labi. Vorratu lugemine. Jutt tegelikult kurb. Nii kurb, et kui ma seda lugesin laste karate tunnis, umbritsetuna teistest vanematest, hakkasid pisarad jooksma ja ma ei suutnud pidureid panna. Isegi lapsed kusisid, et mis juhtus.
Soovitan soojalt ja ise tahan nuud leida selle sama autori poolt veelgi kuulsamat raamatut, mille jargi on filmgi vandatud - Kite Runner.

3 comments:

Reine said...

Oh võtan kohe ette ja muretsen omale selle raamatu. Kite runner sai mul juba läbi loetud :)

Siiri said...

kuidas sulle Kite runner meeldis?

Reine said...

pàris mònus! lugesin seda itaalia keeles ning pàrast vaatasime filmi kaa. Màletan, et raamat ajas mind isegi nutma, film aga mitte.