Tuesday, August 18, 2009

HOT JA LIIGA KUUM

Ilmad on ule nadala olnud hirmus kuumad, niisked ja sudused. Nii kuumad, et temperatuur koigub enamus paevast 30 umber, kuid koos ohuniiskusega on tegelikult 40 ringis. Valjas olles on hasti kuum, niiske ja ebamugav. Kuigi uudistes raagitakse, et nuud lopuks on kohale joudnud toeline Toronto suvi ja nautige.
Kuidas on voimalik nautida ilma, kui ohust puudust tuleb, higistamine on loomulik ning paike sona otseses mottes tapab. Ehk naudiksin seda ilma, kui mul oleks hoovil bassein ja siis saaksin istuda kaelani vees. Kuid hetkel olen olnud paeval enamuse ajast toas. Proovin lastega varakult oue minna, et tagasi olla 11ks. Ohtul saab jalle oue minna parast 7 ehk. Kuid ega ma vaga kurda. Toas on ka monus olla. Voi siis lihtsalt sopru kulastada. Aga ma olen lihtsalt monikord hammastanud, mida inimesed suureparase suve ilma all motlevad.
Juuli, mis oli kena, sooja umbes 25 kraadi ringis, oli 17 aasta jooksul kulmem juulikuu rekordites. Mina igatahes nautisin, ikkagi soojem kui Eesti suvi ja monusalt paras.

2 comments:

Reine said...

ohhh issand, teil ka! Siin on samamoodi--- JUBE JUBE JUBE. Vàhemalt òòsel làheb natukenegi jahedamaks ning saab hingata. Pàeval istume pimedas toas, rulood allalastud, et pàikest ja kuuma òhku tuppa ei tuleks...
ònneks meil vahepeal mingisugune tuuleiilgi liigub, selle ùle on mul vàiga hàà miil :)

Siiri said...

Me siin ka istume poolpimedas toas, rulood akende ees :). Onneks on majas olemas ohujahutus. Seega toas on monusalt jahe.