Monday, June 1, 2009

VIKERKAAR UKSE EES

Laupaeva ohtul just siis kui hakkasin lapsi magama panema, teatas tutar, et oues on ilus vikerkaar. Mina siis, et vaga tore, kuid ma olin poisiga ametis. Kui ma siis mone aja parast kusisin, et kus see vikerkaar on ja aknast valja vaatasin, sattusin suurde elevusse. Tegelikult oli oues kaks vikerkaart. Uks neist hasti suur ja ilus ning aknast ma selle loppu ei nainud. Vaatasin siis uhest ja teisest aknast koos lastega ning lopuks otsustasin oue pilti tegema minna. Siis nagingi, et vikerkaar minu ukse eest ulatub uhest taeva-aarest teise. Kuna vikerkaar oli hasti suur, siis mul ei onnestunud seda saada uhe pildi peale. Tegin moned pildid uhest nurgast ja teised pildid teisest nurgast. Kuna pildid on tehtud peale uheksat ohtul, siis nad on paris tumedad.









No comments: