Thursday, May 28, 2009

Magamatus

Kui ma ohtul hilja magama lahen, siis voin paris tihti kindel olla, et minu poiss ajab mind oosel rohkem kui tavaliselt ulesse. Polnud ka see oo erand. Kuna mu mees on hetkel linnast ara, siis molemad lapsed magavad minu voodis. Keset ood hakkas poiss kurtma, et tal on liiga palav, siis kukkus ennast kratsima, mille leevendamiseks votsin mahkmed ara. Kuid siis paari tunni moodumisel olid riided ja osa voodist marg.
Mis siis muud, kui vedasin poisi madratsi enda tuppa ja magasime molemad seal hommikuni, kuni tudruk arkas esimesena ulesse. Mina olin vasinud ja ajaliselt oli voimalik veel pooltunnikest magada, siis kolisin tagasi enda voodisse. Kuid vasinud olen ikkagi.

2 comments:

L said...

Miks sa nad oma voodisse votad? Lastega on voimatu magada :)

Siiri said...

voimatu jah, kuid kui nad kusivad, siis ma annan oma pehme sudamega jarele.