Thursday, June 4, 2009

SUVINE SWIM


Registreerisin oma lapsed suveks ujumisprogrammidesse. Et saada koht mulle sobivaks ajaks, kus molema lapse programm oleks samal ajal, tuleb seda teha esimese 5 minuti jooksul registeerimise alguseks kuulutatud ajal.

Minule lahimas ujumisbasseinis algas siis registeerimine tana kell 7. Panin siis endale aratuskella valmis, paberid registreerimiskoodide ja pin numbritega samuti valmis, hoitsin oma brozhuuri samuti lahti, interneti lahti. Paar minutit enne kella seitset ei onnestunud mul registeerimis lehekulge avada - maintenance, ehk siis hooldus vist eesti keeles. Haarasin telefoni ja hakkasin numbreid sisestama. Kui ma olin lopetanud ja proovisin interneti kaudu lihtsalt vaadata, kas olin ikka registreeritud, siis avastasin, et need programmid, mida olin lastele valinud olid juba tais. Sain oma koha katte.

Uheks pohjuseks, et klassid saavad nii kiiresti tais, on see, et need grupid on vaga vaikesed. 3-5 aastased on ainult neljakesi koos opetajaga. Suuremad 6 kuni 12 aastased lapsed on 6kesi koos opetajaga. Basseinis on samal ajal umbes 3 voi 4 gruppi lapsi. Ning ujumisajad on hommikuti ja ohtuti, esimesed on palju populaarsemad. Asja teeb keeruliseks seegi, et palju vanemad tahavad panna oma lapsed ujuma samal ajal, kuid lapsed on erinevatel ujumistasemetel (kas siis vanuse voi lihtsalt oskuse tottu). Minu lastest ujub uks eelkooli lastega ja teine on esimesel ujumise tasemel.

Suve ujumisklassid on kahe nadala kaupa iga paev pool tundi korraga. Minul onnestus leida klassid 15 minuti vahega. See tahendab poiss laheb ujuma ja siis 15 minuti parast laheb tudruk. Siis toon 15 minuti parast poisi veest ara ja siis 15 minutit hiljem toon tudruku veest ara.

Uhesonaga ujumine on nuud kindlustatud.

No comments: