Wednesday, October 8, 2008

VANEMAKS MUUTUMINE

Kuidas sa saad vanemaks? Kuidas sa muutud vanemaks? Jah raagin sellest valispidisest vanemaks saamisest. Enda puhul tundub, et ma ei ole vaga muutunud. Piltide pealt vaadatuna kull, kuid mitte ikkagi vaga.
Oma kunagistest sopradest eemal elades ei nae neid vananemas. Kuid kui aastate tagant kohtuda, siis monikord on muutus olnud suur. Naed toepoolest, et inimene on vanemaks saanud. Piltide pealt vaadates muutust vaga ei marka. Mondade vastu on aeg olnud helde, kuid samas moned on vaga muutunud.
Nagin hiljuti oma kursuse kokkutuleku pilti. Ja paari inimest ma ei tundnud esmapilgul ara. Kuigi on moodunud ainult 10 aastat.
Teineasi on uute inimestega kohtudes. Naed inimest esmakordselt teatul ajahetkel. Ja kui saad teada, et inimene on sinuga uhevanune, siis hakkad ennastki nagema uues ajajargus. Vanemana. Minuga on vahemalt nii.

2 comments:

L said...

Minuarust naevad peaaegu koik minu (meie) vanad sobrannad keskkoolist praegu paremad valja kui 10-15 a tagasi. Eesti meesterahvaste kohta aga sama oelda ei saa :)

Siiri said...

Kindlasti, sest tegelikult vanusega peaks kasvama enesekindlus ja kui sa sisemiselt oled ilus oled tegelikult valiselt ka.
kuid mida ma tegelikult siin motlesin uldiselt, et ma pean iseennast sageli ulikooli ealiseks. Ja samas kui naen siin endavanuseid siis alles taipan, et isegi olen eakamaks muutunud.
Ja Eesti meesterahvaste seas jatan uhe erandi - oma venna :) Muidu taiesti nous.