Thursday, October 16, 2008

SITEMETER JA KLAVER

Olen nuud viimased nadalad oma blogi sitemeter'it hoolega jalginud. Vaga kerge on sellest soltuvaks muutuda ja iga tunni tagant selle statistikat lahemalt uurida. Ja tegelikult pole ma ju uldse palju loetav ega kulastatav. Aga soltuv olen ikkagi.

Kaks asja tahan siin mainida. Oigemini tahan tervitada koiki oma lugejaid ja siia sisse piilujaid.

Teiseks olen marganud, et minu blogisse satutakse viimasel ajal just klaveri otsingu sona kaudu. Ja midagi asjalikku ma ju selle kohta kirjutanud ei ole. Parandan vea ara.

Koikidele klaveri otsijatele minu mitte professionaalne arvamus. Parimad klaverid on Steinway's. Aga nad on kallid. Teine parim on Jaapani klaverid. Nimelt Yamaha ja Kawai. Valik nende vahel isiklik maitse kusimus. Uhel on terav, korge heli; teisel mahedam ja soojem. Kawai on ainult klaveri tootmisele puhendunud. Neil on oma research keskus Jaapanis ja nad kasutavad uut tehnoloogiat oma uuemates klaverites. Yamaha teaduparast toodab igasuguseid masinaid ja mitte koiki mangimiseks vaid ka lobusoitudeks. Viiamne markus- enamus klaveritest tehakse Hiinas, isegi kui klaveri on originaalselt euroopa paritolu. Kui tahad teada saada klaveri toelist vanust, leia ulesse seriaali number (enamasti klaveri sees) ning interneti vahendusel leiad ulesse selle numbriga toodetud klaveri aasta.

No comments: