Wednesday, October 15, 2008

SOPRUS

Sobrad on osa meie elust. Nad jagavad roome ja muresid meiega ja meie nendega. On sopru kellega on koos ules kasvatud. On sopru, keda oleme kohanud oma elu erinevatel perioodidel. Kas sober on lihtsalt keegi kena ja tore inimene voi midagi rohkemat?

Mina pole olnud eriti tubli sopruse suhete hoidja. Kuid samas kui keegi on olnud minevikus sober, siis aitaksin seda isikut igati, ilma pikalt kusimusi esitamata. Kuid ma ei puua kunagi teiste inimeste elus sobrada (ilma kriipsuta). Alles eile sain teada, uhe oma sobra isiklikus elus suurest muutusest. Temaga vesteldes oli ta ullatanud, et ma ei teadnud seda varem. Nimelt sundmus ise oli toimunud juba jaanuaris. Seega kui ma ei ole kellegi elus toimuvast asjadest teadlik, arge olge ullatanud. Ma ei uuri eriti kuulujutte, ega kusi nende jarele. Kes tahab enda elust raakida, teeb seda. Muidugi on hea teada lahedaste elust. Siin aitah Liinale, kes jagab oma elu interneti vahendusel (sina mind selle blogimisega alustasid).

Ja veel, et koik on vabatahtlik. Kui sa oled oma elu teiste eest kinni pannud, siis ta seda on. Aga tervitused ja kallistused minu kaugel olevatele sopradele. Ja hoidke mind ikka oma tegemistega kursis.

Ma kahetsen uhe vaga hea sobra ara kadumist ja mitte vastamist minu emailidele. See on Katri. Kes teda tunneb, siis tervitage teda ja oelge, et ma vabandan, et ma olen teda kuidagi solvanud.




3 comments:

L said...

Igasugu Facebookide ja Orkutite asemel voiks rohkem rahvast blogida...

Siiri said...

minu arvates ka. Lihtsam kui emaili saatmine ja vabamas vormis. kuid kas sa oled tundnud soprade eemaldumist, just selletottu, et elad Eestist eemal?

Maarja said...

Küsimus küll Liinale, aga meie oma sõpradega suhtleme nüüd palju tihemini kui Eestis olles.