Monday, May 11, 2009

TORONTO LASTEAIA LOPUPIDU

Laupaeval oli selle aasta Toronto lasteaia viimane koolipaev. Oigemini lopupidu ja emadepaeva tahistamine koos. Pildid on laste laulukoorist.




Lisaks luges 4 klass (viimane lasteaia klass) luuletuse emast ja tegid naitemangu "Naerist". Selle tolkimisega oli huvitav seik. Esiteks osad lapsevanemad ei teadnud, mida tahendab naeris inglise keeles. Lopuks leppisime kokku, et see on turnip. Kuid kes iganes programmi kava koostas, oli esimeseks versiooniks kirjutanud inglise keele tolkeks "Story about Laughter". Kuna onneks siiski kontrollisime enne viimase versiooni trukkimist, sai see viga ara parandatud.

Naitemang tuli paris hasti valja. Eriti kui arvestada, et ule poolte lapsed eesti keelt kodus ei raagi ja olime hasti vahe harjutanud. (Lubasime koos teise opetajaga, et jargmine aasta hakkame varem naidendi peale motlema ja lastega harjutama). Kui koik hasti laheb, siis ehk saab selle naitemangu kuu aja jooksul ehk ka youtube ulesse panna ja siis koikidele vaadata.

Lasteaia peost veel niipalju, et minu oma tudruki lopetas. Ning ta esines lasteaia peol ka klaveripalaga. Selleks oli Beethoveni Sonantina G tuuris. Talle oli see esimene esinemine publiku ees ning ta sai sellega suureparaselt hakkama. Mangis vigadeta ja sai hasti suure aplausi osaliseks. Ullatas paljusid, sest pole just paljusid 6 aastaseid lapsi, kes mangiksid nii hasti. Ja mina olen oma lapse ule vaga uhke.






2 comments:

mermaid said...

Ma olen ka su lapse yle uhke. Ikka imeline on see eriline anne!

Siiri said...

Mermaid - Ma igatsen su blogi lugemist taga.