Friday, November 7, 2008

LAPS KOOLI DIREKTORI JUURES

Esmaspaeval tuli laps koolist koju ja ultes, et opetaja saatis ta direktori juurde. Pohjuseks ei olnud mitte mingi pahandusega hakkama saamine, vaid et ta oli vaga tubli. Nimelt minu kuue aastane, esimese klassi laps on ulitubli. Ta loeb koike tekste soravalt ja ladusalt ning kirjutab koik oma motted peaaegu veatult.
Nende klass on oppinud sugisest viimased kaks nadalat nagu ma aru olen saanud (ega ma palju ei tea, mida neile opetatakse - opikud puuduvad, kuid see on teine jutt ja vajab pikemat ja pohjalikumat lahenemist). Ning nuud nad kirjutasid jutu sugisest. Klassiopetaja oli nii rahul minu lapse kirjutisega, et saatis ta koolidirektori juurde seda lugu ette lugema. Nad olid siis kahekesi direktori juures diivani peal istunud ja seda lugu lugenud. Peale kiidusonu, sai tudruk valida endale auhinna, milleks ta valis Miki-Hiire pastapliiatsi tule ja sademetega.
Nuud ma ootan ise pikisilmi jutu koju saatmist, et ka ise saaksin lugeda. Eks ma jagan siis seda teiega ka.

No comments: