Monday, November 24, 2008

FARMIS

Oktoobri lopus kais minu tudruku kooliklass farmis. Siin kutsutakse seda fieldtrip (valjasoit). Andsin talle fotoaparaadi kaasa, lootuses naha, mida nad seal siis tapselt tegid. See oli esimene kord, kus ma usaldasin talle aparaati omapead kasutada. Tudruk on teinud kull pilte, kui ma olen ta korval olnud, kuid jalutamas ta pole sellega kainud. Valjasoit oli lahedal olevasse farmi, mis on ka oppekeskus ja laager (koolivaheaegadel ja suvel). Nad pakuvad erinevaid programme, kuid oktoobris on neil teemaks korvitsad. Seega lapsed oppisid kuidas korvitsad kasvavad, rostisid korvitsa seemneid, ja tegid selle teemalist kunstitood- korvitsat meenutav pabertaldrik. Neile naidati talus olevaid loomi, nad said soita traktori jarel olevas karus (hayride). Paeva lopus said nad koju kaasa votta korvitsa.
Paev oli ilus ja allolevad on 3 pilti on minu piiga tehtud. Need olidki ainukesed pildid, mis ta tegi. Ta utles, et tal polnud aega rohkem teha. See muidugi tahendas seda, et aeg laks kiiresti, lapsed olid hoivatud ja neil oli kokkuvottes tore aeg. Loodetavasti jargmine kord on pilte rohkem.










1 comment:

enetimm said...

pildid on kenasti välja tulnud! minu tüdrukute piltide hulgas on vähemalt pooled sõprade igat sorti „huvitavatest” nägudest, kui neil fotokas kaasas on olnud :)