Tuesday, September 8, 2009

Rannas

Ilmad on siin veel imeilusad, kusagil 22 kraadi ringis (voi rohkem). Nadalavahetusel andsin vanemale lapsele valiku, kas minna lobustusparki voi randa ujuma, ta valis ranna. Seega pakkisime asjad, votsime kaardi ette ja alustasime soitu pohja pool oleva Simcoe jarve aarde.

Pohja poole soit oli seekordset teed pidi esimene. Seega palju uudistada ja imetleda. Avastasime palju hobusetalle hobustega valjas, lapsed nagid heinpalle, soitsime mooda kalapuugi jarvest (seda plaanime ka kunagi lastega teha), moodusime veel liblikate aiast ja mitmest telkimise kohast. Eriti suurt ponevust pakkus lastele Skydivingust (lennukilt langevarjuga alla huppamine) mooda soitmine. Nad mangivad kodust monikord seda mangu Nintendo Wii -ga. Seega nagu varem tehtud ja proovitud. Poiss hakkas kohe noudma, et tema tahab seda pariselt ka teha. Ehk siiski kui veitsa vanem.

Lopuks joudsime sihtkohta, kus pidime randa joudmiseks maksma pargi paevamaksu auto kohta. Siis soitsime selles suures pargis ringi ja leidsime ranna piirkonna ulesse. Muideks seal saaks ka telkida. Selle jaoks on hasti suur ala eraldatud ning lisaks on seal veel pood, muuseum ja suured valjakud piknikuteks ja palli mangudeks, vaike teatrilava on ka, mis on esitatud kui amfiteater, kuid tegelikkuses on see uks vaike maja paari trepiastmega.

Rand oli rahvast tais. Emad isad istusid oma paiksevarjude all toolidel voi lihtsalt tekkidel ja lapsed mangisid, kes siis vees voi liival. Meie omad ehitasid ka koigepealt liivalossi ja siis hakkasid vees sulistama ja palliga mangima. Tudruk oleks vist terve paeva vees olnud. Poisil hakkas aegajalt kulm, siis tuli ta teki peale ennast soojendama.

Nautisime vett ja paikest, jalutasime rannas ja veetsime selle suve eelviimase koolivaba paeva lobusalt.

Tuuslar said...

Heh, meil peaaegu ühesugune nädalavahetus! Ilmad on tõesti veel ilusad. Ma andsin ka lastele valida, kas lähme Upper Canada Village'sse (vist midagi vabaõhumuuseumi sarnast) või randa. Muidugi valiti rand.

Siiri said...

Samasugune jah. Ma lugesin su postitust ja muigasin omaette. Muideks vett ja paate nahes, tekkis ka meie meesperel soov paat muretseda. Naudi ilusat septembrit.