Wednesday, January 27, 2010

Voorad aga ometi nii tuttavad



Igapaev ringi liikudes ja kohates voi moodudes inimestest, siis monikord tunduvad nad nii tuttavad. Ja ma ei raagi nendest, keda ma vist olen kusagil kohanud, kuid ei suuda meenutada tapselt kus.
Ma olen kohanud inimesi, kes meenutavad mulle mu sopru voi sugulasi voi muidu haid tuttavaid Eestist. Ja ometi on meie vahel suur ookean. Monikord on need samamoodi vaatavad silmad. Teinekord nina. Voi siis naeratus ja muidu peahoiak. Ja sellistel hetkedel motlen, et kas ma igatsen neid inimesi niivord taga, et naen neid teistes inimestes voi oleme me tegelikult nii sarnased. Viimane on tegelikult oige. On ju palju kuulsuste moodi sarnanevaid inimesi ning kui nad peaksid kandma samasugust soengut voi riietus stiili, siis vahet teha on raske.

Otsides sarnaseid kuulsuseid leidsin sellise lehekulje http://totallylookslike.com/
Seal on hasti palju ja naljakaid sarnaseid "olendeid" uksteise korvale paigutatud.

Aga paar pilti lisan siia, naitlejatest, kes minu arvates on peaaegu kaks tilka vett. Ja kui ma nagin Edna Mode Incredible's filmis, siis teatsin tapselt millise naitleja moodi ta on. Pilt on alguses.

Daniel ja Elijah. Uks siis kuulus Harry Potter ja teine mangis Lords of the Ring. Viimane osaleb ka uhes laste saates YO Gabba Gabba. Kui ma teda seal nagin, siis olin kindel, et see on Daniel. Alles hiljem kui Elijah uhes talkshow' s raakis ja mainis, et teda aetakse tihti sassi "Harry Potteriga", siis panin alles asjad paika, kes on kes.

Need kaks naitlejannat voiksid ju vabalt ema ja tutar olla. Olles Helen Hunt'i suur fann, siis see noorem versioon on ka monikord silma jaanud, kuid ilmselge vanuse vahe teeb need kaks sassi ajamise voimatuks.

Vaata kindlasti seda ulevalpool mainitud lehekulge ja saad kindlasti naerda. Pildid on ka sealt.

No comments: