Monday, January 19, 2009

OTSI UUSI BLOGITUTTAVAID

Ma pean siin Killukest tanama, kes haaras mind kaasa veebi meemide hulka. Proovin jargida koiki reegleid mis ma siin ulesse panen. Kuid enne lisan, et ma ei ole kindel, et leian oma veebist koikidele kusimustele vastused. Olen puudnud osade pereliikmete palve tottu, mitte vaga palju oma pereelust avaldada, kuid puuan ikka vaikest pilti joonistada. Teine asi, et minu blogi lugemine on tanase paeva seisuga kohe kiiresti tousnud. Tere koikidele uutele lugejatele.


Nuud mangu juurde:


Reegelid:

1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need.
Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).

2
. Anna 5:le blogipidajale meemi "teatepulk" edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi.


1.Vaike perelisa oues- Pere
2.Soprus
3.Minu esimene laps- Armastus
4. Mina ise- Tegelikult avastasin, et ma polegi suuremat endast kirjutanud. See vaike jutt on igapaevasest elust.
5.Eestlased - koige noorematest eestlastest Eesti Toronto lasteaias

Ja nuud annan selle edasi

Crankymonkeys
Knight's castle
Elust siin ja seal

Ja kaks minu jaoks uut:
La Vita e bella
I'm gonna live forever


4 comments:

Maarja said...

Tere Siiri,

Tänan meemi eest.
Ma pean nüüd pisut mõtlema asja üle, kuna peale söögi ja käsitöö on mul positused kinnised.

Hääd
M

Siiri said...

Avastasin ise, et tegelikult on meemi saamine ja sellele vastamine vaga raske. Ja siis avastasin veel, et kuigi ma loen teiste blogisid, siis ma ei kommenteeri vaga sageli. Ning paljud blogijad on voorad, kuid eks selle meemi mote ongi, et blogijad omavahel rohkem tuttavaks saaksid. Ja isegi kui sa kirjutad avalikult kasitoost ja soogitegemisest, eks needki teemad sisaldavad pere ja soprust ja armastust (toidu ja kasitoo vastu).

Kristel said...

Suur tànu, Siiri! Lòpuks sain teada, kes oli see julge inimene, kes Palestiinale blogi pùhendas :)Mu siiraimad komplimendid...
Un caro saluto!

Siiri said...

Aitah sulle Kristel.