Tuesday, March 23, 2010

I, Mona Lisa


Ma olen enda jaoks avastanud ajaloolised fiksiooni raamatud ning nuud olen nende lummuses. Seda koike just parast lugedes Philippa Gregory raamatuid Inglismaa kuningakojast. Viimane raamat, mida lugesin oli I, Mona Lisa, kirjutatud Jeanne Kalogridise poolt. Raamat raakis loomulikult kuulsast Madonna Lisast, kellest on saanud vist koige kuulsaim ja vaadatuim naine maailmas tanu Leonardo Da Vinci'le.


Raamat oli hasti huvitavalt kirjutatud. Sundmused leidsid aset 15 sajandi lopus Florences Lisa enda silmade labi. Lugu meeldis mulle vaga ja autori versioon Mona Lisa elust oli igatahes koitev. Kuigi tegelikult on palju mustikat tema ja maali umber. Peategelase toeline elu ajaloolaste sonul just selline polnud. Voi kes teab - Siit leidsin sellise huvitava loo Mona Lisa maalist, naisest selle peal ning selle umber keerlevatest muutidest: http://www.guardian.co.uk/books/2002/mar/28/londonreviewofbooks


2 comments:

Alice said...

Tanud, hangin kohe endale ka selle raamatu lugeda.
Kas sa Tracy Chevalier raamatuid oled lugenud?
Kuulsam tema raamat on Girl With a Pearl Earring aga mulle meeldis ka ta The lady and the Unicorn ning Burning Bright. Ylejaanuid ei ole veel lugenud.
http://www.tchevalier.com/books/index.html

Siiri said...

Suured tanud soovituste eest. Ma olen lugenud esimest raamatut ja see meeldis mulle vaga. Vaatasin hiljem sellest raamatust tehtud filmi, mis minu arust jai raamatule alla. Kuid ma votan endale kaks viimast raamatut lugeda.