Monday, November 23, 2009

GERONIMO STILTON raamatud




Minu tudrukule meeldivad raamatud ja ta loeb need agarasti. Tihti raamatukokku minnes on meil juba raskusi uue raamatu leidmisega. Ikka ja jalle tahab ta lugeda samasid seriaale ja samasid lugusid samade tegelastega. Uks tema lemmikutest on hiirest ajalehe omanik Geronimo Stilton. Nuud siis leidsin lopuks ka eesti keelse tolke meie Eesti Maja laste raamatukogust. See on kull veitsa raske lugeda minu tudrukule, kes ei saa nii paljudest eesti keelsetest sonadest aru, kuid mina lugesin labi. Inglise keeles on selle seriaali jutte ilmunud vist ule 50 ja nuud uued jutud tulevad valja Geronimo oest Theast. Kuid lood on ponevasti ja kaasahaaravalt kirjutatud. Soovitan koikidele kellel on lapsed vanuses 7 kuni 10 ehk?

4 comments:

lagrits said...

Tubli, et sa lapsi ikka eesti keelega kursis hoiad. Olgu see eesti keele kasutusala pealegi imetilluke, iga keele õppimine on väga arendav.

Siiri said...

Tudruk raagib tegelikult paris hasti eesti keeles. Nuud olen avastanud, et uks koht kus ta alati ise hakkab minuga eesti keeles raakima on koolioues. Seda vist kull selleparast, et meie sobrad on enamusest venelased, kes raagivad lastega vene keeles ja eks mu piiga vist tahab naidata, et ta teab ka teist keelt, millest teised aru ei saa :).

lagrits said...

Mu tuttav rääkis, kuidas ta pidi ükskord Luxembourgis poes häbi pärast maa alla vajuma, kui väike tütar hakkas kõrval lobisevate venelaste intonatsiooni "omas keeles" järele ahvima :D

Siiri said...

See on paris lahe. Minu oma oskab pakaa oma sopradele oelda :).