Tuesday, July 14, 2009

Kiire update


Juuli on poole peal ja ma avastasin, et ma pole veel teinud uhtegi sissekannet selles kuus. Mu peast on labi kainud sada motet, kuid ma pole joudnud uhtegi veel "paberile" panna. Osalt olen laisk olnud, voi liiga vasinud ohtuti, sest nuud on molemad lapsed kodus. Samas ma olen lapsed rohkem erinevatele uritustele viinud.


Esimesed kaks nadalat kaisime ujumisprogrammides. Tudruk labis oma taseme ja poiss peab oma programmi veel tegema. Seda teeme siis kahe nadala parast. Alustasime eelmine nadal karete programmiga, millest tahan kindlasti pikemalt kirjutada, sest see on nii ponev ja ma olen sellest niiiiiiiiiiiiiiiiiii vaimustatud. Pilte on ka ja palju. Lisaks ametlikutele programmidele naeme sopru parkides ja kulastame nende kodusid, uhesonaga on olnud paris ilus aeg.


Ilm on olnud veidi jahe Toronto kohta. Kuid samas on see tuupiline Eesti suve maiguga. Sooja on umbes 20 kraadi ringis voi veidi ule. Vihma on olnud, kuid see on nii hooline, et igasse paeva on siiski paikest ka jagunud.


Oma aiast korjasin tana esimesed herned. Pisikesed nad on, kuid lastele midagi uut. Tudruk soi oma kauna ilusasti ara. Poiss ainult hammustas oma hernest ja utles Yuk!

No comments: