Wednesday, July 22, 2009

Kodulinna rattad


Pilt parit http://estcc.wordpress.com/category/haapsalu/


Blogide hulgas ringi liikudes ja neid lugedes, tombavad just need millega tundub side olevat, seda mis tahes pohjustel. Tana juhtusin sellisele blogile nagu cycle chic estonia. Huvi seal olevate piltide vastu tekkis kuna viimased on tehtud Haapsalus. Mis juhtub olema minu lapsepolve kodulinn. Loomulikult uurisin igat inimest pildil eriti suure huviga, et kedagi sealt ara tunda. Pisilinn nagu ta on, inimesed ju tunnevad uksteist. Ja uhel neist ongi minu sugulane Tiiu, kes alati on soitnud rattaga toole ja koju ning muidu ka.




Muid tahelepanekuid nendelt piltidelt, et koik ratastel olevad rattakorvid (valjaarvatud viimane pilt, millel on ka blogi autori arvates tegemist valismaalastega) on tapselt samad. Rattadki enam vahem samad. Keegi voiks hakata tegema eesti rataste ja ratturite valimaarajat - paritolu Haapsalu, Tallinn voi midagi sarnast.


3 comments:

lagrits said...

Hehee, ma leidsin ka tuttavaid, sh nii minu kui mu tütre kehalise kasvatuse õpetaja Marite :)

Siiri said...

On jah Marite. Minu kehalise kasvatuse opetaja ka. Vaatasin, et nii tuttav aga paika ei pannud. Aitah.

Liina said...

Miks meil kõik rattakorvid samad on? Sest Eesti lihtsalt ei ole valikut, kui soovid näiteks punutud korvi saada või kotti rattale mis ei ole matkakott, siis ainuke võimalus on ise teha või välismaalt tellida. Linnarataste valik on üsna kitsas ning vanade rataste taastamisega inimesed ei viits vaeva näha, kuigi tänavatele on taas ilmuma hakanud ka erelikukased ja turistid, kõige rohkem loomulikult nn kokukad :) Aga aasta aastalt läheb pilt kirjutmaks :)