Monday, July 20, 2009

SUGUVOSA KOKKUTULEK

Nadalavahetusel oli minu suurel perekonnal suguvosa kokkutulek. Kokku oli tulnud 123 inimest. Mina kahjuks oma perega ei saanud sellel osaleda, kuid pilte sellest nagin. Ja olen avastanud, et vaatan kuidas inimesed vanemaks jaavad, kui ilusad voi inetud (vabandust) on sugulaste abikaasad, ja millised on uued lapsed suguvosas.

Lisan pildi oma onudest ja tadidest, nende kaasadest ja lastest ning lastelastest.

Jah mul on palju onusid ja tadisid ja siin on ainult isa poolsed, kuid ema pool on peaaegu sama palju. Kokku on mul 6 onu ja 3 tadi. Ja onu-, tadi-poegade ja tutarde arvu ei joua ma vist enam ulesse markida, vist 25. Kui nendele veel lisada nende lapsed ja osadel isegi lapselapsed, siis on ainuuksi mu vanemad parandanud mulle SUURE suguvosa.

Kahjuks sellele suurele arvule, aktiivselt suhtlen ainult uhega. KURB.

No comments: