Wednesday, March 19, 2008

Laatse supp




Seekordne post on minu kalli ema soovil. Nimelt tahab ta laatse suppi teha. Ja uks vahestest suppidest mida ma teen, on punase laatse supp. Kui sa mulle kulla tuleksid, siis saaksid seda kindlasti suua. Lopptulemuseks on kreemikas supp, mida on hea suua igal ajal.

Siin ongi retsept:

  • 5 tassi vett
  • 1 tass punaseid laatsi, pestud
  • 1 tass viilutatud porgandit
  • 1/2 hakitud sibulat
  • 1 spl void
  • 1tl kumun
  • 1/2 tl musta pipart
  • soola maitse jargi
  • 1 tl kuivatatud peterselli
  • 1 tl sidruni mahla
  1. Pane vesi keema ja lisa laatsed, porgandid ja sibulad.
  2. Keeda umbes 30 minutit ja lisa seejarel maitseained, voi ja sidrunimahl.
  3. Pane keedetud supp mikserisse ja sega kuni koik on uhtlane puree.

Head isu.



1 comment:

mermaid said...

See mu lemmiksupp ka. Ma teen ilma võita :D