Tuesday, January 8, 2008

TORONTO JA EESTLASED

Torontos elab hasti palju erinevaid rahvusi ja ka eestlasi on siin palju. Olen siin elanud nuud viimased 4 aastat ja uha sagedamini markan eestlasi. Ma ei motle siin eestlasi, keda naen, kui kain Eesti majas, vaid eestlasi igapaevases elus enda umber.
Sellel aastal istusin koos eestlastest abielupaariga kiirabi ooteruumis ja kuulasin nende omavahelist juttu ja juttu telefoni teel arvatavasti oma pojaga. Jargmine paev, kui laksin oma perega maja lahedal olevasse parki, sattusin kokku teise eestlastest perega. Neid ma kull tundsin eesti lasteaiast ja elame suhteliselt lahedal ning ma tean, et nad kaivad selles pargis, kuid ikkagi.
Lisaks sellele kaib minu tutar uhe Eestist parit venelanna lapsega uhes klassis. Ja selle naisega oleme headeks sopradeks saanud. Tana kooli jalutades oli huvitav kuulata, kuidas meie lapsed arutasid kui kaua votab aega lennukiga Eestisse soita. Lapsed olles lapsed puudsid muidugi jarjest suurema numbriga valja tulla :) ja joudsid isegi 3 paevani :).
Jatkates eestlastest, siis minu uhe siinse Toronto sobranna laps kais eestlasest lapsega uhes eelkoolis ja sunnipaeva peol kokku saades oli imestus kui suur, et nii vaike see linn siiski on.
lopetuseks mainin, et lahimas kultuurikeskuses teeb lastele laulutunde uks vahva eesti naine. Nii, et meid on siin paris palju.

No comments: