Tuesday, February 1, 2011

Eesti keele oppimine

Nuud, kus on otsustatud, et tuleme suvel Eestisse, olen hakanud laste eesti keele oskusele rohkem rohku panema. Tudruk saab enam vahem koigest aru ja lihtsamate valjenditega saab ka hakkama. Kuid poisiga on teine lugu. Olid ajad, kui ta sai kohe paris pahaseks, kui ma eesti keeles raakisin, nuud on ta leplikum.

Kuid nuud opime uusi sonu ja ma olen rohkem eesti keelt kasutama hakanud. Eile joonistasime ja kirjutasime puuviljasid. Tudruk on mul alati tubli ja ta joudis terve paberi tais joonistada ja kirjutada.


Poiss, kes on alles neljane oli aeglasem. Esimesene rida tuli iseesenest, teise rea puhul kasutasin lubadust, et too loppedes, saab ta kommi suua.

4 comments:

Alice said...

:)

L said...

Vaga tubli :)

Tiina said...

Hea kuulda, et sa õpetad jälle! Sa oskad nii hästi!

Reine said...

Tõesti armas!