Friday, February 13, 2009

SOOJUS

Vahepeal on mitu paeva soojad ilmad olnud. Sadanud kull rohkem vihma ja seega oues pole just eriti monus olnud, kuid lumi on sulanud aarmiselt kiiresti. Ma naen isegi omas aias paljast maad, mida pole viimased kolm kuud naha olnud. Suured lumehanged teede aares naevad valja aarmiselt haledad- hallid, mustad ja tumepruunid- see ehk siis naitab kui "puhas" on ohk, mida me iga paev sisse hingame.

Muideks ma olen veidi laisemaks muutunud oma blogi kirjutamisega. Seda on kull margata isegi kirjutamata sellest. Pohjusteks uued voi oiged vanad hobid, mida olen nuud puudnud rohkem harrastada. Nimelt hakkasin ma jalle kasitooga tegelema. Heegeldasin siin lapsele salli ja nuud koon kampsunit. Tudruk oli nii vaimustatud kinnastest, sokkidest ja sussidest, mida vanaema talle detsembris saatis, et nuud tahab, et ma talle teisegi asju kooksin.

Ja viimasel nadalal haarasin endale raamatu lugemiseks, mis jallegi vahendab minu aega interneti. Minu raamatu lugemine kaib kull ainult 10 minutite kaupa, mida puuan endale salaja leida laste, mehe ja suure maja korvalt.

No comments: