Monday, April 21, 2008

Blogimine


Blogimaailm on uks imelik koht. Inimesed postitavad oma motteid ja tegemisi erinevate motiividega. Moni peab avalikku paevikut, moni puuab kaugel olevatele inimestele oma tegemistest raakida, moni lihtsalt jahvatab talle teada olevatel pohjustel. Sageli on blogija interneti lehekulgedel teise nimega, kuid labi erinevate lugude on voimalik paika panna uldine pilt. Isegi puuan olla suhteliselt anonuumne.

Lugedes kellegi blogi, saab see inimene kuidagi lahedaseks, mingil mottes isegi sobraks. Mina olen viimased kuud lugenud kaaslinnlase blogi killuke Torontost, peale lugude on tal seal enda ja pere pildidki uleval. Seega tean, kuidas ta valja naeb. See laupaeval Eesti majas lasteaias tool olles, porkasin kokku blogi tegija endaga. Otsekohene nagu ma olen, teatasin talle, et ma loen ta blogi. Kuid see koik tuli nii kahku mu suust valja, et ehmatasin teise inimese paris ara. Siit void lugeda tema poolset lugu meie kohtumisest http://killuke.blogspot.com/2008/04/ootamatu-kohtumine.html .

Blogimisest jatkates; lugesin kellegi blogi, kus blogija raagib oma kokkupuutest Laanemaa elektri firmaga Fortum. Ja kui asi nuud ikka oige on, siis tehnik sarnaneb vaga minu isale. Ta on uks vanematest inimestest, kes seal tootab ja jutukas ja lahke nimelt ka. Eks ma igaks juhuks kusin isa kaest jarele selle sundmuse juhtumisest temaga ja kui see pole oige siis ma mainin seda hiljem. Kuid fakt iseenesest on huvitav, et kuidas me voime sattuda blogi lehekulgedele. Jutt ise on siin: http://parankapxevik.wordpress.com/2008/04/18/tahelepanekud-onnistumise-teemal/ .

3 comments:

enetimm said...

Olen su lehekülgedel käinud, kuid ei osanud kohe kokku viia, kes ja mis... Olen ilmselt harjunud, et siin tuntakse mind hoopis teistel põhjustel ning mul tekkis endalegi ootamatu tunne, et tahaks pea liiva alla peita ;) Ilmselt sellepärast et enamasti asuvad lugejad minust väga kaugel...
Aga mul oleks ikkagi hea meel uuesti kokku saada :)!

Anonymous said...

aga kuidas sa üldse minu juurde sattusid?

Siiri said...

Ma leidsin su kommentaari Crankymonkey blogist vist ja nii ma sinu juurde sattusin :)

PS. Tegelikult ei olnud tegemist ikkagi minu isaga, vaid Martnas oleva tehnikuga, kuid huvitav oli lugeda. :)