Monday, March 21, 2011

Koolivaheaja tegemised

Seekordne kevadine koolivaheaeg ongi labi. Lapsed on tanasest jalle roomsasti koolis. Kevad on saabunud, ilmad paranevad ning paevad lahevad pikemaks.

Vaheaeg oli seekord toeliselt tegevuste rohke - kaisime raamatukogus, jalutasime metsaradadel ja mangisime pargis. Kaisime kinos uut filmi vaatamas "Mars Needs Moms". Uhel ohtul kais meil kulas mu eestlasest sobranna oma kahe lapsega. Vedasin lapsed endaga shoppama, et neile suviseid riideid osta. Kaisime bowlingus ja sunnipaeva peol ning magironimisega tutvust tegemas.

Moned pildid siin:






3 comments:

Anonymous said...

Täitsa põnev,isegi mööda seinu ronite:), kas oled ise ka proovinud?
Mina olen selle koha pealt jänes:), meeldib rohkem ikka kahe jalaga maa peal olla...aga lastele on see küll vahva.
Valdo on ka rääkinud seiklusradadest,mida hea suvel külastada,kuid mina sel juhul võin pealt vaadata!:)
Eks igale oma...

Siiri said...

Ronimine on ponev. Ma olen kunagi 20 aastat tagasi Rootsis paris kaljude peal koitega ronimas kainud. Hasti vahva oli! Kuigi ma tegelikult eriti korgust ei armasta.
Need seinad kus lapsed ronimas kaisid, on moeldud just lastele, taisksvanute raskust vist vastu ei pea.
Seiklusrajad on ju vaga vahva. Mina looksin Valdoga kull kampa.

Anonymous said...

Tere Siiri,

Mulle tõesti meeldib su uus blogi stiil + on nii kena!! Tore lugeda ja vaadata pilte!

Terv,

Tiina