Wednesday, December 1, 2010

Unelaul ja aerodunaamika


Igal ohtul panen ma oma lapsi magama unelaulu saatel. Hetkel on noutud Karumommi unelaul. Selle laulu probleemiks minu arvates on see, et kui esimene ja viimane salm on unelauluks sobiv, siis keskmine salm - lendav mesimumm oma kiire nouandega- on minule ikka veel moistatuseks. Kuid puuan seda keskmist osa siis laulda ikkagi vaikselt ja unise mesilasega.

Enne kui loo juurde jouan, siis veel et meie majas opib vanem laps klaverit ja muusikat mangides on vaja tahelepanu poorata ka dunaamikale (loodan, et eesti keeles on ikka samad sonad ja tahendused) ja tempole. Lisaks koigele opetatakse ka koolis nooremates klassides tempot ja dunaamikat lauludest raakides ja neid lauldes. Ning millegi parast enne kui mu lapsed magama jaavad, meenutavad nad just koolis juhtunuid asju (eriti poiss). Teine suur jututeema meie majas on autod. Eriti filmist "Cars" tegelased ja nende utlemised.

Seega kui ma tana lapsi magama panin ja neile laulu laulsin, palus mu neljane poiss jarsku laulu laulda koos aerodunaamikaga. Ja kui ma kusisin, et mis see veel on. Siis seletati mulle see ilusasti naidete (laulude) pohjal selgeks.


1 comment:

Tuuslar said...

Oo, kui tuttav! Mul on nooremal poisil see mõmm-mõmm lemmik unelaul. Vanem jäi magama selle saatel - uinu mu kallis lapsuke hällis.... ega ma neid sõnu õieti ei teagi, aga ümisesin niisama.
ja alati tulevad õhtul need kõige põnevamad asjad meelde, millest emaga rääkida :)