Tuesday, May 4, 2010

Rakett veepudelist


Pealkirjaks peaks vist panema lapse loovtoo veepudelist rakett, muidu voib vale arusaam tekkida. Uhesonaga see ei ole midagi ohtlikku.

Ma olen juba seda varem kirjutanud, et minu neljane poiss on vaga ehitusaldis ja tahab koik tuhjad karbid ning pudelid jalle kasutusse votta. Ma juba plaanin, et kui midagi jalle tuhjaks peaks saama, siis pean selle asja salaja lihtsalt ara viskama, muidu saab liiga palju prugi taaskasutusele voetud.

Eile hommikul siis jai mu poisile vaike veepudel silma. Ja esimene asi, mis tal sellega seostus oli rakett. Tema tahab ehitada raketti. Jargmisena toi ta mulle suure tuhja karbi, millest pidin kolm keskmise suurusega kolmnurka valja loikama. Seejarel oli vaja need kolmnurgad pudeli kulge kinnitada. Tegin seda kleeplindiga. Nuud oli vaja raketile tuli jarele panna. Leidsin siis punased ja kollased krepp-paberi ribad, milled kinnitasin jallegi kleeplindiga pudeli pohja kulge. Poisi arvates oli rakett valmis, kuid mina otsustasin seejarel, et peaks selle tuhja pudeli nuud varvilise paberiga ara katma. Seda tegin sinise paberiga ja uhele raketi tiivale kleepisin oranzi paberi peale. 


Lopptulemus pildi  peal parast moningast mangimist. Kui sa tahad toeliselt korralikku raketti teha, tuleks kasutada paksemat paberit voi eemalda enne pudelisildid, sest minu omad paistavad labi ning poiss hakkas sellega kohe mangima, kuid ohuke paber kipub katki minema. Head meisterdamist ja lendamist.



No comments: