Wednesday, September 24, 2008

PAEV PAIKESE KAES


Tana oli jalle uks imeilus sugisene soe ilm. Kraade oli ule 20ne ja paike tegi ilma veelgi monusamaks.


Polnud muud valikut kui nautida seda ilusat paeva enne tuulte ja tormide ja lume tulekut. Seda muidugi nuud paevasel ajal ainult poisiponniga. Tema lemmik kohaks on meie tiigiaarne park koos manguvaljaku ja partide, hanede ja luikedega. Votsime kaasa skuutri ja liivakasti manguasjad ning olimegi luhikese aja parast tiigi aares.

Endale haarasin kaasa raamatu, lootuses et pargi pingi peal seda veidi lugeda. Sellest kull suurt midagi valja ei tulnud, kuna mu poiss tahtis, et ma temaga mangiksin. Pean siin mainima, et mu varsti kolmeseks saav ponn ei mangi teiste lastega, kull aga minu voi isa ja oeraasuga.


Parast koolipaeva loppu olime jalle oues. Seekord kull meie endi aias. Minu lapsed ja mu kaks parastlounast lisa last teevad kokku paris kova kisa ja kara ning ma loodan, et mu vaikses naabruskonnas naabrid ei pane seda larmi pahaks.

No comments: